Uzyskiwanie większych zamówień hurtowych powinno być dla ciebie ogromnym priorytetem jako właściciela firmy.

Jak mówi stare powiedzenie, taniej jest sprzedawać swoim obecnym klientom więcej, niż znaleźć nowych klientów.

Więc jeśli masz już dobrą bazę klientów hurtowych, pytanie szybko staje się "Jak mogę je zamówić więcej? A częściej? "

Największe i lepsze zamówienia to coś, z czym trzeba współpracować z klientami. Im więcej im pomożesz, tym bardziej ci pomogą.

Ale jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby wygładzić proces i sprawić, że stanie się on rzeczywistością raczej wcześniej niż później.

1. Daj im wspaniałe doświadczenie w zamawianiu
Jednym z największych problemów klientów hurtowych jest to, jak trudno jest zamówić od ciebie.

Właśnie to ma na celu rozwiązanie jednego z naszych produktów, hurtowego formularza zamówień WooCommerce.

Jeśli proces zamawiania przebiega sprawnie i szybko, jesteś:

Oszczędzanie czasu
Ułatwiasz prowadzenie interesów z tobą
Sprawienie, by zamówienia były mniej bolesne
Oszczędzając czas i czyniąc go mniej bolesnym, mam na myśli umieszczenie wszystkiego, czego potrzebują w jednym interfejsie, takim jak nasz formularz zamówienia. Klienci hurtowi mają już wcześniejszą relację z Tobą, więc zmuszenie ich do przeglądania witryny jako klienta detalicznego spowodowałoby, że zamówienie byłoby sprzeczne z intuicją i irytujące. Musi być SZYBKI i płynny i tak łatwy, jak tylko możesz.

Stawiam ten punkt jako nr 1 tutaj z jakiegoś powodu.

Nawet po zaadresowaniu procesu składania zamówień masz gwarancję, że zwiększysz przepływ zamówień hurtowych i sprawisz, że całe doświadczenie będzie o wiele przyjemniejsze dla Twoich największych klientów. To z kolei prowadzi do większych zamówień hurtowych.

2. Daj im próbki
Podawanie próbek jest techniką marketingową stosowaną przez przemysł wytwórczy i możesz używać go również jako hurtownika.

Istnieją dwa sposoby użycia gratisów / próbek:

Jako narzędzie rekrutacyjne
Aby rozwijać relacje
Aby rozwijać relacje za pomocą próbki, musisz być nieco sprytny w kwestii dawania próbek.

Głównym celem jest skłonienie ich do wypróbowania nowych produktów i rozszerzenia ich zakupów.

Najlepiej byłoby, gdyby istniał mechanizm pozwalający zorientować się, co klient NIE zamówił w przeszłości, który chciałbyś zamówić. Może to być najpierw wykonane ręcznie za pomocą arkusza kalkulacyjnego lub innej metody.

Chcesz dać próbki tylko dla produktów, których jeszcze nie kupili.

Jeśli możesz również dołączyć kupon lub ofertę specjalną na pierwsze zamówienie tego asortymentu, które zachęci ich do kolejnego zamówienia, aby obstawić ten nowy produkt.

Inną rzeczą, o której trzeba pamiętać, jest to, że służą one swoim klientom, a nie Tobie.

Chodzi mi o to, że wiedzą, czego klienci nie chcą i nie kupią, a twoim zadaniem jest znać przynajmniej podstawy tego.

Możesz uzyskać ten wgląd poprzez prowadzenie rozmów z klientami hurtowymi.

3. Zwiększ (lub zmniejsz) próg minimalnego zamówienia
Kolejną dźwignią, którą możesz ciągnąć, aby uzyskać większe zamówienia hurtowe, jest zwiększenie lub zmniejszenie minimalnego progu zamówienia.

Granie z minimalnym progiem zamówienia może być trudnym balansowaniem z konkurencyjnymi priorytetami.

Z jednej strony chcesz mieć pewność, że Twoi klienci zamawiają wystarczająco dużo, by zdobyć status klienta hurtowego.

Z drugiej strony, jeśli ustawisz swoje wartości minimalne za zbyt wysokie, mogą one wcale nie być zamawiane z obawy przed niedopełnieniem minimum.

Stwierdzenie, że optymalny minimalny próg jest trudny, ale gdy się to uda, może zdziałać cuda.

Pod koniec dnia minimalny próg zamówienia ma na celu ochronę marży zysku i zapewnienie możliwości dalszego dostarczania dużych ilości po niższych niż detalicznych cenach.

Ale jeśli nie działa to dla żadnej ze stron, być może coś w tej postaci może się zmienić.

4. Stwórz darmowe zachęty do wysyłki
Darmowa wysyłka jest jak magiczna fraza, która kiedy wypowiadasz ją klientowi, wydaje się, że jego wrażliwość chwilowo wychodzi przez okno.

To samo dotyczy klientów hurtowych, ale jako właściciel sklepu, należy ustawić próg znacznie wyższy niż dla klientów detalicznych.

Może być lub nie być możliwe, abyś zrobił bezpłatną ofertę wysyłkową z twoimi produktami, ale jeśli tak jest, zdecydowanie sugeruję, żeby na nią spojrzeć. Nawet jeśli jest to tylko tymczasowa promocja.

5. Daj rabaty oparte na ilościach
Ostatnią taktyką, którą mogę zasugerować, jest zapewnienie klientom hurtowym obniżek cen w zależności od liczby zamawianych produktów.

Nazywa się to zniżką opartą na kwocie i jest to kolejna pożyczona od przemysłu wytwórczego.

Teoria jest taka, że gdy zamówisz większą ilość od producenta, część / składniki / składniki tego produktu staną się tańsze dla producenta do zamówienia. A ponieważ są w stanie wyprodukować przedmiot tańszy, mogą przekazać zniżkę dla Ciebie.

W przypadku zamówień hurtowych, korzyści skali są mniejsze, ponieważ zmniejszają obciążenie administracyjne, ułatwiają pakowanie i ogólnie są lepsze dla Twojej firmy. Czego nie kochać?

Czy jesteś w stanie dać dużą zniżkę dla swojego produktu? Może mógłbyś przepakować swoje