Koszyk
Najnowsza kolekcja markowej odzieży
17 Mar

Najnowsza kolekcja markowej odzieży

Zakupy w hurtowni różnią się od tych dokonywanych w sklepie detalicznym przynajmniej pod kilkoma względami. Po pierwsze: stronami transakcji muszą być podmioty gospodarcze, jest to więc relacja B2B, pomiędzy dwoma lub większą liczbą przedsiębiorców. Oferta hurtowni odzieży męskiej jest więc kierowana do sklepów stacjonarnych oraz internetowych czy ekskluzywnych salonów odzieży. Choć z założenia, zakupów w hurtowni czy to ubrań, czy innych towarów, nie może dokonywać klient detaliczny, niektóre podmioty otwierają się i na ten kanał sprzedaży ...

Czytaj więcej
Tydzień mody w Paryżu dla kobiet 2017
17 Mar

Tydzień mody w Paryżu dla kobiet 2017

Zakupy w hurtowni różnią się od tych dokonywanych w sklepie detalicznym przynajmniej pod kilkoma względami. Po pierwsze: stronami transakcji muszą być podmioty gospodarcze, jest to więc relacja B2B, pomiędzy dwoma lub większą liczbą przedsiębiorców. Oferta hurtowni odzieży męskiej jest więc kierowana do sklepów stacjonarnych oraz internetowych czy ekskluzywnych salonów odzieży. Choć z założenia, zakupów w hurtowni czy to ubrań, czy innych towarów, nie może dokonywać klient detaliczny, niektóre podmioty otwierają się i na ten kanał sprzedaży ...

Czytaj więcej
Kolekcja Burberry dla kobiet 2017
17 Mar

Kolekcja Burberry dla kobiet 2017

Zakupy w hurtowni różnią się od tych dokonywanych w sklepie detalicznym przynajmniej pod kilkoma względami. Po pierwsze: stronami transakcji muszą być podmioty gospodarcze, jest to więc relacja B2B, pomiędzy dwoma lub większą liczbą przedsiębiorców. Oferta hurtowni odzieży męskiej jest więc kierowana do sklepów stacjonarnych oraz internetowych czy ekskluzywnych salonów odzieży. Choć z założenia, zakupów w hurtowni czy to ubrań, czy innych towarów, nie może dokonywać klient detaliczny, niektóre podmioty otwierają się i na ten kanał sprzedaży ...

Czytaj więcej
Kolekcja Prada dla mężczyzn 2017
17 Mar

Kolekcja Prada dla mężczyzn 2017

Zakupy w hurtowni różnią się od tych dokonywanych w sklepie detalicznym przynajmniej pod kilkoma względami. Po pierwsze: stronami transakcji muszą być podmioty gospodarcze, jest to więc relacja B2B, pomiędzy dwoma lub większą liczbą przedsiębiorców. Oferta hurtowni odzieży męskiej jest więc kierowana do sklepów stacjonarnych oraz internetowych czy ekskluzywnych salonów odzieży. Choć z założenia, zakupów w hurtowni czy to ubrań, czy innych towarów, nie może dokonywać klient detaliczny, niektóre podmioty otwierają się i na ten kanał sprzedaży ...

Czytaj więcej

Elementy 1 do 4 5 całkowita

Pokaż na stronę