Koszyk
Kontakt
B2BStyle Customer Support
Nasz proces rozpatrywania reklamacji ma na celu zapewnienie szybkiego i sprawnego rozwiązania problemu w pierwszym punkcie kontaktowym. Chociaż zawsze staramy się zapewnić Ci doskonałą obsługę klienta, rozumiemy, że będą chwile, kiedy będziesz chciał wyrazić niezadowolenie z naszych produktów, usług, personelu lub zasad.

Jeśli masz zapytanie dotyczące naszych produktów, usług lub zasad, przejdź do sekcji FAQ, w której znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane przez naszych klientów pytania.

Mamy nadzieję, że znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie, ale jeśli nie, prosimy o kontakt z nami, a obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem.
  • Możesz wysłać do nas wiadomość e-mail na adres info@b2bstyle.pl
  • Przy pierwszym kontakcie skontaktuje się z nami jeden z naszych przedstawicieli obsługi klienta. Nasi Przedstawiciele Obsługi Klienta są uprawnieni do rozwiązywania złożonych problemów i skarg poprzez podejmowanie sprawiedliwych i uzasadnionych decyzji dotyczących obsługi klienta.
  • W przypadku każdego numeru otrzymasz numer referencyjny, zdecydujesz o sposobie działania i będziesz na bieżąco informowany o postępach w całym procesie.
Aby upewnić się, że jesteśmy w stanie skutecznie odpowiedzieć na twoje zapytanie, prosimy o podanie numeru zgłoszenia po przesłaniu zapytania na adres email wygenerowanego przez nasz system. 
Kontakt z nami
Customer Service info@b2bstyle.pl
Business Development & Partnerships partners@b2bstyle.pl
Careers careers@b2bstyle.pl
Cooperation Offers sales@b2bstyle.pl




Adres naszej siedziby
FASHION STORE GROUP
Koralowa 2 lok.40
20-583 Lublin
POLSKA
NIP:9462655786 REGON:362937120